Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...

FAQ

1. Czy można wymienić lub zwrócić buty zamówione w sklepie internetowym MuratBey?

Oczywiście. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zakup butów przez internet może okazać się nietrafiony pod względem rozmiaru lub z innego, dowolnego powodu. Rozumiemy również to, jak ważne jest, aby zakupione obuwie było wygodne i dopasowane, dlatego umożliwiamy naszym klientom komfortowe zakupy w sklepie internetowym z możliwością zwrotu lub wymiany towaru. W terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru możesz odesłać do nas produkty i otrzymać zwrot pieniędzy lub wymienić produkt na inny rozmiar bądź model z naszej oferty.

2. W jaki sposób mogę zwrócić lub wymienić zakupione produkty?

Przygotowaliśmy wygodną i intuicyjną formę zwrotu lub wymiany towaru. W ciągu 14 dni od otrzymania butów można dokonać wymiany lub zwrotu. Użytkownicy zarejestrowani w naszym sklepie internetowym w swoim panelu klienta znajdą elektroniczny formularz reklamacji lub zwrotu. Dla klientów, którzy nie posiadają konta w sklepie MuratBey formularz zwrotu lub wymiany towaru dostępny jest do pobrania w zakładce „Zwroty i reklamacje”, która znajduje się na dole strony. Formularz można wysłać pocztą tradycyjną na adres siedziby firmy lub mailowo na nasz adres e-mail: …………. .

3. Ile trwa wymiana lub zwrot płatności?

Czas realizacji wymiany lub zwrotu płatności to do 14 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby czas oczekiwania na nową parę butów lub zwrot wpłaty był jak najkrótszy. Zwrot płatności następuje w takim sam sposób, jak została zrealizowana płatność, czyli na konto, z którego wyszła wpłata. W celu monitorowania postępów zawsze można skontaktować się z naszym konsultantem, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat etapu zwrotu lub wymiany zakupionych u nas produktów.

4. Co, jeśli chcę wymienić buty na tańszy lub droższy model z oferty MuratBey?

Jest taka możliwość. Jeżeli chcesz wymienić buty na model o niższej cenie, zwrócimy różnicę w ciągu 14 dni, używając tego samego sposobu płatności, jaki był użyty podczas zakupu produktu. Jeżeli zdecydowałeś się na droższy model, należy dopłacić różnicę na nasz numer konta, który znajdziesz na stronie w zakładce „…………”. Po zaksięgowaniu wpłaty wyślemy model wskazany w formularzu wymiany. W celu przyśpieszenia procesu wymiany butów na droższe możesz przesłać potwierdzenie przelewu mailem na nasz adres: …………. .

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Naszym priorytetem jest szybka i bezpieczna wysyłka butów do Klienta. Przesyłki wysyłamy maksymalnie w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania wpłaty lub zlecenia nadania przesyłki pobraniowej. Jeżeli w okolicy daty zakupu występują dni świąteczne lub dni wolne od pracy, należy brać pod uwagę wyłącznie dni robocze. W miarę możliwości staramy się wysyłać buty do klienta w ciągu 24 godzin od zakupu.

6. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?

Proponujemy wygodne sposoby odbioru paczek, które możesz dostosować do swoich wymagań. Oferujemy możliwość wygodnej wysyłki butów kurierem do drzwi Klienta lub jeżeli nie masz możliwości odbioru w godzinach pracy kuriera, skorzystaj z opcji dostawy do punktu. Poznaj wszystkie metody dostawy podczas finalizacji zakupu i wybierz najlepszą opcję dla siebie.

7. Jak mam sprawdzić szczegółowe wymiary butów? Gdzie znajdę informacje o długości wkładek wewnętrznych dla danego modelu obuwia?

Dokładne sprawdzenie wymiarów to jedyna skuteczna metoda zakupu trafionego produktu. Zadbaliśmy o to, aby przy każdym modelu buta można było sprawdzić dokładne wymiary i porównać z indywidualnymi wymaganiami. W karcie produktu znajdziesz dodatkową zakładkę, w której jest tabela z precyzyjnymi wymiarami oferowanych butów.

8. Czy wszystkie rozmiary są dostępne? Jak sprawdzić dostępność mojego rozmiaru?

Dostępność rozmiarów każdego modelu podana jest na stronie wybranych butów. Na bieżąco aktualizujemy dostępność rozmiarów oferowanych na stronie. Jeżeli Twojego rozmiaru nie ma obecnie w ofercie – nic straconego. Kliknij przycisk „Zapytaj o dostępność”, a poinformujemy Cię, jak tylko Twój rozmiar będzie dostępny.

9. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Nasze produkty wysyłamy do krajów Unii Europejskiej. Mamy sprawdzone firmy kurierskie, które dostarczą obuwie bezpiecznie i szybko. Jeżeli konieczna jest dostawa produktów poza terytorium UE, zapraszamy do kontaktu indywidualnego w celu ustalenia szczegółów wysyłki.

10. Czy muszę posiadać konto na stronie, aby dokonać zakupu?

Nie musisz być zarejestrowany na naszej stronie, aby kupić produkty z oferty MuratBey. Możesz skorzystać z zakupu bez logowania, jako „gość” podając każdorazowo swoje dane do wysyłki oraz płatności. Zachęcamy jednak do założenia konta użytkownika. Taka forma zakupów jest prostsza i wygodniejsza w przyszłości. Twoje preferencje dotyczące sposobu wysyłki i płatności zostaną zapamiętany, a Ty będziesz mógł śledzić swoje zakupy, historię zamówień oraz być na bieżąco z ofertami specjalnymi i promocjami.

11. Dostałem inne buty, niż zamówiłem. Co mam zrobić?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś, nie spełnia Twoich wymagań lub nie jest zgodny z zamówieniem, możesz go odesłać do wciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwrócimy Ci całość płatności na użyte podczas zakupów konto.

12. W jakim czasie mogę zareklamować produkt?

Nasze buty posiadają 12-miesięczną gwarancję. Jeżeli zauważyłeś problem z obuwiem w czasie trwania gwarancji, wypełnij formularz reklamacyjny dostępny na stronie lub w panelu klienta i prześlij do nas towar. W ciągu 14 dni od otrzymania produktów ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i podejmiemy odpowiednie kroki, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się wygodą butów MuratBey na nowo.


Przejdź do strony głównej

Sklepy internetowe: General Informatics

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu